Ontmoeting deelnemers voorjaarsreis Kenia 11-01-14 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjon Smeets-Smeets - WaarBenJij.nu Ontmoeting deelnemers voorjaarsreis Kenia 11-01-14 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjon Smeets-Smeets - WaarBenJij.nu

Ontmoeting deelnemers voorjaarsreis Kenia 11-01-14

Blijf op de hoogte en volg Marjon

17 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Voorjaarsreis T4T 13-01-2014
Op 11 januari was de eerste ontmoetingsdag van de deelnemers aan de Kenia reis in februari/maart. De bijeenkomst van 14 leraren basisonderwijs en 15 leraren voortgezet onderwijs vond plaats in basisschool Fiep Westendorp in Amsterdam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Als docent van het Connect College, één van de scholen van SOML (Stichting Onderwijs Midden-Limburg), kreeg ik de mogelijkheid om mij op te geven voor een reis naar Kenia met de organisatie T4T (Teachers for Teachers). Deze mogelijkheid vond ik te mooi om aan mijn neus voorbij te laten gaan, zeker nadat ik de verhalen over Kenia had gehoord van onze dochter die dit land in de zomer van 2011 bezocht, om samen met een vriendin een maand vrijwilligerswerk te doen in een weeshuis. Om in aanmerking te komen voor deze reis moest ik een motivatiebrief schrijven en leerdoelen opgeven die ik wilde bereiken door middel van deze mogelijkheid. Om ons meer inzicht te geven in het werk van T4T zijn we uitgenodigd voor een landelijke bijeenkomst op woensdag 20 november 2013 op de brede school Fiep Westendorp in Amsterdam waar vrijwilligers van T4T ons hebben verteld wat deze reis gaat inhouden. Ná deze bijeenkomst was ik alleen nog meer gemotiveerd om deel te nemen aan deze reis. Ik heb mijn motivatiebrief geschreven en mijn leerdoelen verwoord en mijn brief verstuurd met de hoop ingeloot te worden voor deze Kenia reis. Op maandag 9 december 2013 kreeg ik te horen dat ik ingeloot was samen met 6 andere docenten van SOML scholen. Met hen had ik al kennis gemaakt tijdens de landelijke bijeenkomst in Amsterdam. Héél blij met dit bericht en héél fijn dat we alle 7 mee mogen. Wat een kans!!!!

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 5456

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Mijn Kenia reis

Landen bezocht: